Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

14-08-2011

Dag 5 GadoGado op zijn Hollands

Dankzij een tip van Pappilover op Twitter eten wij vanavond dus GadoGado. Wel meer op zijn Hollands denk ik. Ik had nog pindakaas en soyamelk en sambal erbij gegooit en daar had ik ineens pindasaus!



En we hadden nog over ook! Dat gaat dus in de vriezer voor op restjes dag.


Eet Smakelijk!


GadoGado op zijn Hollands






Geen opmerkingen: