Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

13-08-2011

Dag 4 Pasta met Spinazie a la creme en salade

Daar was ik weer, gister ben ik ontvoert door manlief om te gaan eten op Kijkduin.
En daar kon ik me 'helaas' niet houden aan 1 Euro per Persoon. Ik heb overheerlijk gegeten en een heerlijk avondje gehad.



Voor vandaag heb ik voor 1,22 Euro boodschappen gedaan. Wel met 0,50 cent eraf voor lege flessen.
Maar goed, alles telt! De pasta gebruik ik voor de helft,
Vanavond eten we mijn dochters lievelingseten, pasta met spinazie a la creme, en mozzerella! Zo simpel en zo snel klaar! En zooo lekker volgens dochter.

Ik ga de overgebleven kokommer, paprika en ijsbergsla erbij gebruiken om een lekkere simpele salade erbij te maken. Dus ik 'koop' nog voor 1,10 Euro uit mijn koelkast erbij. Simpele mosterd dressing En tadaa; totaal 2,15 Euro uitgegeven!


Een onwijs slechte foto, had weinig licht maar het was heerlijk!


Eet Smakelijk!



Pasta spinazie met mozerella en een salade.

Geen opmerkingen: