Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

16-08-2011

Dag 7 Couscous met ovengroenten

Vandaag 1 week bezig! Totaal heb ik 18,38 uitgegeven aan avondeten, terwijl er 21 Euro voor stond. Ik heb dus 2,26 extra bespaard! Wow! En heb onwijs lekker en echt wel vers gegeten!

Vanavond laatste recept van de week.


Op de bon staat 3,47 Euro maar ik gebruik van de couscous maar de helft dus kom ik uit op 2,77 Euro. De aubergine en courgette, en een tomaatje wat ik over had van gister gaan lekker met wat kruiden en olijfolie in de oven. Mengen met de couscous, kruiden erdoor(salie, komijn, knoflookpoeder, koriander en zout) en eten maar!

Eet Smakelijk



Couscous met ovengroenten

Geen opmerkingen: