Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

15-08-2011

Dag 6 Spaanse Tortillia's met tomaat


Ineens begint de zon te schijnen en is het warm, net nu op de eerste dag dat mijn meisje weer naar de peuterspeelzaal moest. Vanmiddag gaan we dus echt wel lekker naar het strand. Dus geen zin om lang in de keuken te staan, en zin in een heerlijk zomers gerecht.
Ik ken dit van onze vakantie bij mijn schoonzus in Barcelona. Dit had ze op een avond voor ons gemaakt. De rest van onze van onze vakantie hebben we weinig anders gegeten.

Een paar weken terug kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuw receptenboekje, en daar stond dit recept in! Oficieel is het recept zonder tomaat, maar dat voegen we toe voor de lekker.
De bon


In totaal was ik 2,67 Euro kwijt. Ik gooi er ook nog een paar uien door, uit de kast.

Eet Smakelijk!



Spaanse Tortillia's met tomaat.



Geen opmerkingen: