Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

19-08-2011

Dag 10 Restjesdag en Bedankt!

Vandaag geen zin om te koken, dus ik duik mijn vriezer in en haal voor 3 euro aan porties eruit. We eten dus 3 verschillende gerechten.

Maar nu kan ik even van de gelegenheid gebruik maken om echt even iedereen te bedanken voor de onwijs leuke en lieve reacties! Ik had dit echt niet verwacht! De gemiddelde pageviews op een dag zijn rond de 110. En ik ben nog maar 10 dagen bezig!


Het geeft mij echt een onwijze boost om echt door te gaan, en dat dit dus echt wel een leuk en goed idee is geweest.

Dus iedereen bedankt! En nogmaals als jullie suggesties of tips hebben mail me! Of volg me op twitter.com/hannahzegt. Alle reacties zijn meer dan welkom.


Voor nu fijn weekend! Wij gaan hier een flesje ploppen en restjes eten.

Eet smakelijk!




Geen opmerkingen: