Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

18-08-2011

Dag 9 Spinazietaart zonder ui


Zo, ik ga nu wat bekennen...Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een hartige taart gemaakt. Een tijdje terug aten we bij vrienden, en zij had een geweldige zomerse hartige taart gemaakt met citroen. Was werkelijk verukkelijk. Ik besefte me toen dat wij dat eigenlijk nooit aten, terwijl we het alledrie zo lekker vinden. Dochter dan vooral de korst he, laten we eerlijk zijn. Dus ik heb voor vandaag een spinazietaart gemaakt. Ik kwam er alleen net achter dat ik de ui er vergeten ben in te doen. Maar zonder zal die vast ook heerlijk smaken, hij ziet er in ieder geval geweldig uit!
De bon



Ik kom uit op een totaal bedrag van 3,69 euro. Dat is natuurlijk veelste veel. Maar van de kaas gebruik ik maar de helft, en van de bladerdeeg maar 7 blaadjes. Dus gaat er nog 0,92 cent vanaf. Totaal kom ik dan op 2,77 Euro uit.

Eet Smakelijk













Spinazietaart zonder ui.




Geen opmerkingen: