Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

10-08-2011

Dag 2 Aardappeltjes met sperzieboontjes en paprika komkommersalade

Zo dag 2, stiekem ben ik gisteravond al boodschappen wezen doen voor 2 avonden.
Lekker alles in de Bonus gehaald bij de AH, en dit keer geen rijen.
Wel politie die wat jeugd achterna zat, sensatie op en top!

Anyway, de bon slaat natuurlijk hoger uit dan dat mijn avondeten daadwerkelijk kost.


Vandaag gebruik ik de helft van wat er op dit bonnetje staat, alleen van de aardappeltjes gebruik ik iets meer. Dat betekend dat ik totaal 2,93 Euro kwijt ben. Van de komkommer en paprika maak ik een lekkere salade รก la mama met azijn, suiker en dille wat ik nog in de kast heb staan. De krieltjes bak ik lekker op, sperzieboontjes worden gestoomd, klodder mayo uit de koelkast, en dag 2 is ook gelukt!

De andere helft maak ik ook alvast klaar en vries ik lekker in. Die kan ik dan een keer  'kopen' uit mijn vriezer.

Eet Smakelijk!


Geen opmerkingen: