Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

09-08-2011

Dag 1 Curry van Champignons

Zo net boodschappen gedaan bij de Aldi, de AH had me iets teveel rijen.
Uiteindelijk had het niet eens zo heel veel gescheeld. En de Aldi schijnt de schoonste groenten te hebben. Tussen de wat verbruinde champignons heb ik nog 2 bakjes mooie witte kunnen opscharrelen. De tomaten waren in de aanbieding en gezeefde tomaten is nooit duur! Ik heb thuis nog een ui liggen en wat knoflook ook nog wat bloem om er brood bij te maken. Oh ik heb nu al honger!



Het recept is makkelijk en overheerlijk! Het is 1 van onze favoriete gerechten. Vaak maak ik er ook nog brood bij, van alleen bloem, olie en water. Vanavond doe ik dat ook want ik heb nog bloem liggen. Iedereen toch?

Eet Smakelijk!


Chapati's met Curry van Champignons





Geen opmerkingen: