Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

11-08-2011

Dag 3 Zomerstamppot met munt

Al is het dan geen echte zomer, ik had zin in een zomerstampot.
Laten we dan net doen alsof het zomer is.
Mijn eigen recept van zomerstampot valt helaas buiten de 3 euro. Dus op jacht naar andere ideeën voor een zomerstampotje.Lang leve AH.nl met hun recepten, daar stond het recept van vandaag op. Ik ben blij.
Dus samen met Dochterlief de regen en wind getrotseerd en naar de Jumbo gefietst. Ik vergeet steeds dat ik die ook in de buurt heb en hun assortiment is toch wat groter dan de Aldi met de A-merken van AH. Ideaal!


Ik heb voor 2,55 Euro aan boodschappen gedaan, van de ijsbergsla gebruik ik maar de helft. Dus totaal heb ik voor vanavond 2,25 Euro uitgegeven. Boter heb ik in de koelkast, munt staat op mijn balkonnetje.


Eet smakelijk!


 
Zelfgemaakte stampot met ijsbergsla, diepvriesdoperwten en munt van eigen balkon!
 
 

Geen opmerkingen: