Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

21-08-2011

Dag 12 Budget Barbeque!!!

Zo gister lekker boodschappen gedaan op de Haagse Markt. Wat iedereen erook van vind, ik vind het een ervaring opzichzelf. Er is weinig Haags meer aan, maar hoe het nu is vind ik ook wel heel erg leuk. En het eten! Mijn god, wat is dat goedkoop! Ik heb ladingen courgettes, tomaatjes, paprika's en maiskolven ingeslagen. En in totaal was ik 6,75 Euro kwijt. Het nadeel alleen is, ik kan nu geen bonnetjes laten zien.

Manlief en ik hadden berekend dat het 0,20 cent per courgette was, 0,40 cent voor de tomaatjes die we gebruikten en 0,10 voor de zoete puntpaprika. En de maiskolven koste 0,75 per stuk (0,75x2). We hebben er een bakje champignons bij gehaald 0,80 cent. Totaal dus een bedrag van 3,00 Euro.

 Anyway, het was in ieder geval erg lekker! En vooral erg anders zo'n vegatarische bbq. Al heb ik genoeg gehad, ik heb wel het brood met kruidenboter gemist. Maar daar had ik geen budget meer voor. Het gaat uiteindelijk ook om de gezelligheid.

Eet Smakelijk



Onze Budget Barbeque


1 opmerking:

Ruth Hoosemans zei

Wat een leuk blog is dit! Ik kom zeker terug om te kijken of er al nieuwe recepten op staan. En ik moet het ook echt meer gaan toepassen in mijn eigen gezin.