Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

24-08-2011

Dag 15 Aubergine Curry

Zo vandaag weer naar de Haagse Markt geweest. Vroeg in de ochtend door de regen, mijn make-up zat tot aan mijn enkels, en mijn ogen waren rood van de prikkende mascara. Daarna liep ik samen met andere vrouwen de markt op. Best gezellig!

Ik heb voor 5,00 Euro dit gescoord


Van de kleine komkommers, heb ik augurken gemaakt.



En van de tomaten heb ik samen met een blikje tomatensaus (die kleintjes) bakken tomatensaus gemaakt. Twee ervan heb ik vandaag voor het eten gebruikt. En de laatste heb ik ingevroren.

Voor het eten heb ik de witte aubergines gebruikt, 2 bakjes tomatensaus, en 1/3de van de champignons. Het recept komt later op de receptenpagina, samen met de rest die ik nog achterloop.
Dus dat is samen, 2,40 en de helft ervan heb ik ingevroren, dus uiteindelijk heb ik maar 1,25 euro uitgegeven!

Eet Smakelijk



Aubergine Curry



Geen opmerkingen: