Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

22-08-2011

Dag 13 Broodjegezond maar dan Anders

Vandaag ga ik verder met het gebruik van de groenten die ik gekocht heb op de markt. Wat ik na vandaag nog overhou aan paprika en courgette ga ik inmaken in het zoetzuur.

Ik heb dus weer geen bon. Maar ik gebruik 0,40 cent aan tomaatjes, 0,20 cent aan courgette en 0,10 cent aan paprika en 2 stokbroden van 0,89 cent die nog in mijn kast lag. Dus totaal 1,60 Euro voor vandaag!
Mijn broodje heeft helaas iets te lang onder de gril gelegen en is dus wat zwart geworden.


Eet Smakelijk



Broodje gezond maar dan Anders

Geen opmerkingen: