Welkom!

Recepten voor 1 Euro per Persoon. Een jaar lang eten voor 1 Euro per Persoon!

Een tijd lang heeft dit stil gelegen. Ik ben hard bezig geweest met een studie Voedingsleer. En ben nu net begonnen met de basisopleiding Natuurlijke Geneeswijzen. Ook ben ik ondertussen 36Kg afgevallen. En ben ik ook niet meer vegetarisch maar vegan. Ik ga zeker vanaf nu weer meer dingen en nieuwe recepten plaatsen. En ook wordt deze blog binnenkort gelinked aan mijn nieuwe website voor cursussen over eten! Stay Tuned!

10-01-2013

Schaam me diep!

Hallo,

Vandaag kreeg ik ineens een mailtje over een berichtje wat geplaatst was op deze blog.
Ik was het niet vergeten ik had het echt gewoon te druk. Ondertussen heb ik heel veel gedaan, ben bezig met de opleiding Voedingsleer en Gewichtsconsulente af te ronden, en ben ik een nieuwe studie gestarts 'basisopleiding Natuurlijk Geneeswijzen'. Ondertussen ben ik zelf 36kg afgevallen. En wacht ik op een operatie voor mijn buik, om van mijn lelijke keizersnede af te komen. Daarbij ben ik bezig met een cursus te schrijven voor mensen die opnieuw willen leren eten. Ik ga hopelijk binnen 2 maanden starten met de eerste ronde. Straks krijg ik ook een mooie nieuwe website, en daaraan gaat deze blog gelinked worden. Ondertussen ben ik ook van vegetarisch naar veganist gegaan. En doe heel veel inspiratie op zo om nog beter en nog lekkerder te koken. Mijn doel is om minimaal 1 keer in de week voor 1 euro per persoon te gaan koken.

Hou deze website dus in de gaten voor meer info en recepten!

Groetjes, Hannah

Geen opmerkingen: